martes, 6 de diciembre de 2011

IKASKUNTZA- IRAKASKUNTZA PROZESU BERRITZAILEAK



Objektu pedagogiko digitala.

Gaur egun,  irakaskuntza-ikaskuntza bidegurutze zirraragarri baten aurrean aurkitzen da; izan ere, jendartean sortzen ari diren eskakizunei aurre egiteko hezkuntzari eguneratzeko garaia iritzi zaio. Eta horrenbestez, prozesu berritzaileak sortzeko erronkaren aurrean aurkitzen da. Honela ikusten da, irakaskuntza-ikaskuntzan prozesu berriak sortu beharko dituela gaur egun biztanlerian dauden ohiturei eta eskakizunei erantzun asegarria emateko.

 Honela bada, irakasleok, klasean edukiak transmititzeko, sormena eta irudimena aldez aurretik landu beharko ditugu; eta hauek aldi berean, ITK-ak eskaintzen dituen baliabideaz baliatuz lortuko dugu. Izan ere, eduki hauek era erakargarrian osatuko ditugu nahi dugun gaia aberastuz. Gainera, ikaskuntza-ikaskuntza baliabide berriez horniturik eskainiko dira ikasleei nahi den helburua lortzeko. Eta horrenbestez,  hezkuntza prozesu berritzaileak sortzeko beharrean aurkitzen da, non objektu digital pedagogiko deiturikoak sortuko badituen, ikasleriaren eskakizunean aurre egiteko era berritzailean. Izan ere, ikaskuntza-irakaskuntza prozesu berritzaileak, objektu pedagogiko digitala dira eta hauek, edukiak aberasteko sortzen ari dira.

Gainera, berrikuntza  prozesu honetan, instituzio ezberdinak aditzera eman duten bezala, hezkuntzaren estrategien eraldaketa beharrezkoa da; azken urte hauetan sortzen ari diren aldaketei aurre egiteko. Eta beraz, hauek, irakaskuntza-ikaskuntzaren eboluzioaren barrenean, informazioaren eta komunikazioaren inguruan dauden aurrerakuntzaz baliatzeko beharraz, ohartarazten gaituzte.

Honela, irakaskuntza-ikaskuntza eszenatoki berri baten aurrean gaude, non autonomia, malgutasuna eta elkarlanaren hitzen esanahiak hitz handiekin idazten baitira. Eta irakasleok, derrigorrez aldaketa eta prozesu berritzaile horien berri jakitun izan behar dugu; gu ere berritzailek izateko.
Bestalde, azken berrien arabera IKT-en erabilera hezkuntza sisteman, izugarrizko garrantzia du; hau da, diziplina anitzekoa eta integratzailea delako, hain zuzen ere.

Hau dela eta, garbi ikusten da, IKT-k integratzaileak eta ikuspegi integratzailea izan beharko luketela, edozein lanketen aurrean.

No hay comentarios:

Publicar un comentario